*** KaMaLiNa's * DiGiTaL * aLbUm ***

By: kamalina aka aimi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 10-Jul-2008 10:55 Email | Share | Bookmark
Entry Khas Sempena Anniversaryku.......

Me & hubby....
Memandangkan masa anniversary hari tu tak sempat buat LO, aku nak gak letak LO terbaru... ni kira nak lepas gian jap, dah lama sgt2 tak buat LO ni... rindu la pulak..... jeles dgn geng2 yg dah semakin mantap dgn LO2 mereka (mcm yong, fliffy, mela dan ramai lagila)...LO ni kira special bg aku... sebab apa??? sebabnya ni gambar terbaru kami.... maklumla kami ni jarang sgt posing berdua.... ni kira aku paksa dear hubby posing dgn aku sebelum pi ke bandar ptg semalam....



Sempena yg dijanjikan (chewah...mcm janji apa je kan), aku nak abadikan gambar2 masa kami honeymoon dulu.... ni gambar2 tahun 2000, after kawin la ni.... sebelum ni takde digicam, so aku kenala scan semua gambar2 ni ya.....





Quote:
Kalau ikutkan, masa kat CH dulu ada banyak gak tempat yg kami lawati.... cuma masa scan ni, aku pilih yg tertentu je... tak larat nak scan semua, lagipun gambar tak berapa terang... maklumla time tu blm canggih.... ni pun dah puas aku adjust kat PS, tak kisahla ya...janji nampak muka kitorang ni...

*** Harap takde yg tanya gambar kawin ya, sebab malas nak scan... lagipun masa tu tak pakai tudung, tak syiok la pulak nak tayang kat sini ***


kamalina a.k.a aimi
http://kamalina-cakes.blogspot.com


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net